TERMENI SI CONDITII

Regulile

Rezervand un sejur la Wegloo acceptati, fara limitari sau calificari, Regulile descrise mai jos. 

– Va sfatuim sa fiti echipati cu haine si incaltaminte de munte.
– Luati haine groase cu dumneavoastra.
– Fumatul in interiorul Wegloo si in perimetrul incercuit al acestuia este strict interzis.
– Va rugam sa nu umblati la soba. Daca doriti sa modificati temperatura va rugam sa luati legatura cu personalul aflat la dispozitia dumneavoastra.
– Ursii pot veni in zona. Prin urmare va rugam sa nu lasati mancare peste noapte in interiorul igloo-lui sau in perimetrul acestuia. Daca aveti un pachet ce include si mancare, va rugam sa  anuntati personalul in cazul in care raman resturi de mancare, pentru a le colecta.

Nerespectarea oricareia dintre aceste reguli, permite echipei Wegloo sa intrerupa sejurul dumneavoastra si sa va solicite sa eliberati unitatea de cazare imediat, fara preaviz si fara returnarea sumei platite pana la acel moment.

Pentru a ne asigura ca dumneavoastra va veti bucura de o experienta unica, echipa Wegloo se asigura ca unitatea de cazare se afla in conditii perfecte. Prin urmare, va rugam sa ne anuntati imediat dupa check-in daca observati ceva in neregula sau daca gasiti ceva stricat. In caz contrar, daca la check-out descoperim ca unitatea de cazare nu se afla in aceeasi stare in care a fost predata la check-in vom considera ca este culpa dumneavoastra si va vom cere contravaloarea prejudiciului cauzat.

Politica de Anulare

1. Termenii contractului

Contractul intre Wegloo si client intra in vigoare dupa ce clientul primeste o confirmare scrisa (pe e-mail, scrisoare sau fax) a rezervarii din partea echipei Wegloo.

Serviciile oferite sunt cele descrise in confirmarea primita pe e-mail sau pe website.

2. Tarife

Tarifele sunt exprimate in leu romanesc (RON).

3. Conditiile de plata

Dupa efectuarea rezervarii, echipa Wegloo va lua legatura cu dumneavoastra prin e-mail pentru a va comunica toate detaliile. 

Un avans de 50% din suma totala este solicitat. Rezervarea este considerata ferma in momentul receptionarii avansului de catre echipa Wegloo. Pentru a va garanta rezervarea, avansul trebuie achitat inainte de deadline-ul mentionat in e-mailul de confirmare.

Daca plata avansului nu este receptionata de echipa Wegloo inainte de deadline, ne rezervam dreptul de a anula rezervarea dumneavoastra.

Diferenta va fi achitata la receptie, in ziua check-in-ului.

4. Modificari si anulari

In cazul anularii unei rezervari ferme, urmatoarea politica de anulare se aplica:

  • Anularea unei rezervari cu 30 de zile inainte de data sosirii: fara costuri;
  • anularea unei rezervari cu mai putin de 30 de zile inainte de data sosirii dar mai mult de 15 zile inainte de data sosirii: se aplica un comision de 50% din avans;
  • anularea unei rezervari cu mai putin de 15 zile inainte de data sosirii: se aplica un comision de 100% din avans;

In cazul anularii cu mai putin de 15 zile inainte de data sosirii a unei activitati programate, se va percepe intregul comision pentru activitatea rezervata.

Pentru anulari primite in scris (prin fax, scrisoare, e-mail, etc.) ziua anularii va fi cea in care documentul este primit de echipa Wegloo.

Daca a intervenit ceva si nu puteti ajunge la data planuita pentru sejurul dumneavoastra, aveti posibilitatea de a oferi rezervarea dumneavoastra altor persoane fara cost aditional.

5. Check-in sau check-out decalate

Check-in-ul si check-out-ul sunt responsabilitatea dumneavoastra, in calitate de oaspeti. In cazul in care check-in-ul are loc mai tarziu decat ziua programata sau check-out-ul se realizeaza mai devreme decat ziua stabilita, se achita tariful pentru intreg sejurul rezervat.

6. Check-in / Check-out

Check-in-ul se poate realiza in intervalul: 16:00- 20:00.

Check-out-ul se poate realiza in intervalul: 08:00 – 12:00.

Daca doriti sa faceti check-in-ul dupa ora 20:00 va rugam sa ne anuntati.

7. Taxa de statiune

O taxa de statiune se aplica tarifului aferent sejurului dumneavoastra. Aceasta taxa este in cuantum de 2% si se poate achita la receptie.

8. Plangeri

Ne dorim ca dumneavoastra sa petreceti o experienta de neuitat in timpul sejurului dumneavoasta la Wegloo. Prin urmare, in cazul unei nemultumiri, va rugam sa ne anuntati pentru a remedia cat mai repede situatia.